Szkolenia Wizerunek
“Z elegancją jest jak z manierami- nie można być uprzejmym jedynie we wtorki i czwartki. Jeśli się jest szykownym to codziennie.
A jeśli nie- to już inna sprawa”
Aldo Gucci ‚Dom Gucci’
Dobrze wyglądać – to przede wszystkim czuć się dobrze w swoim ubraniu jednak czasami nie jest to współmierne z tym co powinnyśmy czy nawet musimy nosić. Wiąże się to z pojęciem DRESS CODE, który obecnie obowiązuje w wielu firmach, instytucjach, korporacjach, agencjach reklamowych, sklepach oraz miejscach takich jak teatr czy opera i jest Wam z pewnością znane. Większą swobodą cieszą się zawody wolne gdzie same dla siebie jesteśmy szefami:) lub dress code w ogóle nas nie dotyczy.
Panujące zasady doboru stroju do pracy są zazwyczaj określane poprzez wewnętrzne regulaminy, które wytyczają a czasem wręcz narzucają co należy nosić w pracy. Obecnie nawet spacerując po galerii handlowej można dostrzec, iż w wielu sklepach strój ‚roboczy’ został ujednolicony i wszystkie osoby tak wspaniale nas obsługujące wyglądają, ładnie, estetycznie i elegancko oraz są niezwykle miłe uprzejme- jak widać etykieta w obsłudze klienta też przeszła transformację.
Jesteśmy wizytówka firmy więc chcemy aby nasz wygląd był spójny, profesjonalny i harmonizował z branżą dla której pracujemy. Dress code w takim przypadki określa kolor często naszego stroju.
Cel edukacyjny biznesowy
Budowanie pozytywnego wizerunku oraz marki osobistej poprzez odpowiednie komponowanie garderoby, tak aby była ona spójna z wizerunkiem firmy i korzystnie wpłynęła na kontakty z klientem.
Uczestnik będzie miał większą świadomość przynależności do swojej firmy oraz jak prywatny wizerunek wpływa na opinię jego miejsca pracy.
Cel edukacyjny indywidualny
Najważniejszym celem jest sprawienie, aby nasza szafa, do której każdego dnia zaglądamy, była szafą radości oraz aby komponowanie garderoby było przyjemnym nawykiem:)
Informacje o szkoleniu
Uczestnicy znają:
- zasady dress-code i savoir-vivre
- dress code oficjalny i codzienny
- dress code w komunikacji niewerbalnej oraz jakie ma znaczenie w kontaktach z klientem
- dress code w sieci
- różne style ubierania się
- znają swój typ sylwetki
- znają swój typ urody
- sposób doboru dodatków
Uczestnicy potrafią:
- komponować garderobę odpowiednio do sytuacji i miejsca
- dobierać ubrania pod kątem dopasowania do swojej sylwetki
- dobierać ubrania kolorystycznie dopasowane do typu urody
- wzbogacić swoje stylizacje o ciekawe dodatki
- łatwiej odnaleźć się w sytuacjach zakupowych, wybrać odpowiedni sklep/markę, który najlepiej spełni ich zapotrzebowania